Stanowisko:

SPECJALISTA DS. UMÓW I ROZLICZEŃ

Data rekrutacji

6 listopada – 30 listopada 2024

Zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego dynamicznego zespołu!

XOOG Holding zobowiązuje się do ochrony danych użytkowników. Dane użytkownika będą wykorzystywane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi prywatności danych, naszymi wewnętrznymi zasadami i naszą polityką prywatności.

SPECJALISTA DS. UMÓW I ROZLICZEŃ

Zakres obowiązków:
• Obsługa Klientów Biznesowych, w szczególności: przygotowywanie umów, aneksów, zamówień, przyjmowanie wniosków i reklamacji, prowadzenie korespondencji, koordynowanie obiegu dokumentów, wyjaśnianie niezgodności zużyć na fakturach sprzedażowych

• Nadzór formalny nad realizacją umów oraz rejestrowanie ich w systemie
• Pozyskiwanie wymaganych dokumentów formalnych
• Wprowadzanie danych do plików na podstawie faktur
• Wspieranie procesu wystawiania faktur na sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego
• Składanie do ARE „Sprawozdań przedsiębiorstwa energetycznego prowadzącego obrót energią elektryczną, gazem
• Prowadzenie bieżących ustaleń z Operatorami Sieci Dystrybucyjnych w zakresie systemów oraz sposobów przekazywania danych pomiarowo-rozliczeniowych
• Przygotowywanie zleconych raportów i sprawozdań (np. raporty RHR)
• Przekazywanie do URE raportów nt. zawartych/renegocjowanych umów na zakup energii elektrycznej
• Monitorowanie płatności od klientów kluczowych
• Raportowanie do przełożonego

Wymagania
• Wykształcenie wyższe (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia lub pokrewne)
• Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansowym (rozliczenia)
• Podstawowa znajomość przepisów rachunkowo-księgowych
• Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel)
• Praktyczna umiejętność przygotowywania danych rozliczeniowych, niezbędnych do wystawiania FV przez Dział Księgowości
• Umiejętność budowania partnerskich relacji, podejmowania decyzji, dążenia do osiągania wyników oraz stałego doskonalenia się
• Wysoka odpowiedzialność za dotrzymywanie terminów przy realizacji zadań
• Samodzielność w realizacji zadań
• Umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:
• Znajomość zasad rozliczeń rynku energii, gazu
• Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie finansów m.in. prawa podatkowego i akcyzowego

Oferujemy:

  • zatrudnienie kilku osób na podobne stanowiska w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia;
  • osobom zatrudnionym na poszukiwane stanowiska oferujemy duże możliwości rozwoju w szybko rosnącej Grupie spółek
    udział w tworzeniu procedur i procesów związanych z obiegiem dokumentów;
  • możliwość awansu;
  • zgrany zespół pracowników, otwarty na współpracę i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami;
  • wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy – od wdrożenia, przez usamodzielnianie;
  • satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i posiadanego doświadczenia;
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz bardzo przyjazna atmosferę pracy;
  • pracę stacjonarna w siedzibie firmy przy metrze Służew
    dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
  • ubezpieczenie grupowe;
  • dofinansowanie do karty MultiSport;