Stanowisko:

Samodzielny/a Księgowy/a

Data rekrutacji

1 października – 31 października 2024

Opis:

Obsługa księgowa Grupy Spółek

Zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego dynamicznego zespołu!

XOOG Holding zobowiązuje się do ochrony danych użytkowników. Dane użytkownika będą wykorzystywane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi prywatności danych, naszymi wewnętrznymi zasadami i naszą polityką prywatności.

Samodzielny/a księgowy/a

Zakres obowiązków:
Poszukujemy doświadczonych i ambitnych osób na stanowisko Samodzielnego Księgowego, które dołączą do naszej dynamicznie rosnącej Grupy Spółek. Jeśli jesteś osobą, która lubi wyzwania i chce mieć realny wpływ na rozwój firmy, ta oferta jest dla Ciebie! Nasza działalność obejmuje szeroki zakres usług, od wytwarzania i dystrybucji energii elektrycznej po rozwój projektów odnawialnych źródeł energii.

Zakres obowiązków:
• Kompleksowa obsługa księgowa Grupy Spółek zajmujących się m.in. wytwarzaniem, przesyłaniem, dystrybucją i handlem energią elektryczną oraz dewelopowaniem projektów odnawialnych źródeł energii.
• Księgowanie dokumentów oraz ich weryfikacja pod względem księgowym i podatkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Sporządzanie sprawozdań finansowych.
• Prawidłowe ustalanie i obliczanie zobowiązań podatkowo-finansowych (CIT, VAT) dla Grupy Spółek.
• Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Audytorzy) oraz partnerami biznesowymi.
• Bieżący nadzór podatkowy i rachunkowy.
• Bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów.
• Koordynowanie i nadzorowanie procesu fakturowania.

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości.
• Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Samodzielnej Księgowej lub Głównej Księgowej.
• Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych.
• Biegła praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości.
• Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
• Otwartość na wyzwania współczesnej, perspektywicznej i szybko rozwijającej się Grupy Spółek.
• Chęć do rozwoju i nabywania nowych umiejętności.

Mile widziane:
• Znajomość programu księgowego RAKS.
• Otwartość na współpracę z klientami obcojęzycznymi.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy:

• Zatrudnienie kilku osób na podobne stanowiska w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
• Duże możliwości rozwoju w szybko rosnącej Grupie Spółek.
• Udział w tworzeniu procedur i procesów związanych z obiegiem dokumentów.
• Możliwość awansu.
• Zgrany zespół pracowników, otwarty na współpracę i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami.
• Wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy – od wdrożenia, przez usamodzielnianie.
• Satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i posiadanego doświadczenia.
• Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz bardzo przyjazną atmosferę pracy.
• Pracę stacjonarną w siedzibie firmy przy metrze Służew.
• Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
• Ubezpieczenie grupowe.
• Dofinansowanie do karty MultiSport.