Asystent/ka Działu Księgowości i Kadr
Opis stanowiska:
Poszukujemy dwóch osób pozytywnie nastawionych do zdobywania wiedzy i doświadczenia z zakresu księgowości i/lub kadr, którym umożliwimy naukę w dwóch działach do wyboru, w zależności od posiadanych kompetencji.
Jeśli jesteś ambitny/a, odpowiedzialny/a, dobrze zorganizowany/a i uczciwy/a oraz pogodny/a i chętnie się uczysz zapraszamy do aplikowania właśnie Ciebie.
Zakres obowiązków:
- Weryfikowanie dokumentów pod względem poprawności formalnej, merytorycznej, rachunkowej i podatkowej
- Księgowanie faktur oraz innych dokumentów na potrzeby rozliczeń podatkowych i rachunkowych w systemie księgowym
- Uzgadnianie rozrachunków
- Wsparcie w procesie wystawiania faktur sprzedażowych
- Przygotowanie dokumentów do audytu, kontroli podatkowych
- Prowadzenie teczek osobowych i dokumentacji kadrowo-płacowej
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy
- Kompletowanie i weryfikowanie dokumentacji niezbędnej do naliczenia list płac
- Naliczanie wynagrodzeń
- Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego oraz współpraca z innymi działami
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum pół roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość aktualnych przepisów księgowych i podatkowych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Chęci do aktywnego poszukiwania, automatyzacji i efektywności w działaniach
- Pozytywne nastawienie do poszukiwania wyzwań i rozwiązań
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole
- Uczciwość, sumienność, dokładność
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach naszej organizacji
- Zdobycie doświadczenia w pracy w dziale księgowym i HR
- Pracę w małym przyjaznym zespole z szybkim przepływem informacji
- Możliwość przystąpienia do pakietu medycznego oraz ubezpieczenia grupowego
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport