Młodszy Specjalista IT
Poszukujemy doświadczonych i ambitnych osób na stanowisko Młodszego Specjalisty IT, które dołączą do naszej dynamicznie rosnącej Grupy Spółek. Jeśli jesteś osobą, która lubi wyzwania i chce mieć realny wpływ na rozwój firmy, ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
• obsługiwanie zgłoszeń w systemie HelpDesk,
• diagnozowanie i analizowanie zgłaszanych problemów oraz wdrażanie uzgodnionych rozwiązań,
• bezpośrednie i zdalne wspieranie IT użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z aplikacjami i systemami,
• wspieranie użytkowników w zakresie funkcjonalności, działania, konfiguracji aplikacji biurowych oraz systemów biznesowych używanych w firmie,
• instalowanie systemów komputerowych, oprogramowania, urządzeń sieciowych oraz biurowych,
• konfigurowanie komputerów, sprzętu peryferyjnego oraz środowiska systemu operacyjnego,
• inwentaryzowanie, diagnozowanie i serwisowanie sprzętu komputerowego,
• dbanie o sprawność systemów komputerowych oraz oprogramowania informatycznego,
• udział w testach nowych systemów i rozwiązań informatycznych,
• tworzenie podstawowych instrukcji technicznych,
• dostosowywanie systemu informatycznego do wprowadzanych zmian,
• administrowanie systemami takimi jak Saldeo, Raks itp.,
• zarządzanie urządzeniami sieciowymi (LAN/WAN/VPN),
• administrowanie hostingami, domenami oraz witrynami WordPress.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (preferowany kierunek – informatyka),
• znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows oraz pakietu Microsoft 365,
• podstawowa znajomość obsługi systemów serwerowych z rodziny Microsoft oraz Linux,
• bardzo dobra znajomość budowy komputera, w tym umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i programowych,
• umiejętność instalowania i obsługi wszelkich urządzeń peryferyjnych,
• wiedza na temat sieci komputerowych,
• praktyczna znajomość zagadnień sieciowych LAN, DHCP, DNS, VLAN, VPN, WiFi, urządzenia typu Synology, MikroTik itp.,
• znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z dokumentacją i materiałami szkoleniowymi,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• dokładność, rzetelność, odpowiedzialność,
• umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi.
Mile widziane:
• obsługa oferowanych na chmurze usług Microsoft Azure (Virtual Machines, App Servicies, Automation Accounts),
• doświadczenie z Microsoft 365, SharePoint, Intune, Entra ID.
Oferujemy:
• REALNĄ ścieżkę kariery w prężnie rozwijającej się firmie,
• możliwość nauki i poszerzania kompetencji,
• pracę w małym przyjaznym zespole z szybkim przepływem informacji,
• możliwość przystąpienia do pakietu medycznego oraz ubezpieczenia grupowego,
• możliwość przystąpienia do programu MultiSport.